Csupabé

Kirándulások, túratervek, országjárások

Vigyor      Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor2011. június 11-14.     3+1 nap a Mátrában

Mátraszentlászló, Piszkéstető, Galyatető, Fallóskút, Ágasvár, Galyatető és környéke

Versényi Péter szervezése

Vigyor      Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor2011. július 23-25.     3 nap az Aggteleki karszt területén

Három napos túránkat Rudabányán kezdtük, ahol a bányászati múzeumban megcsodáltuk a kiállított kristályokat. Ezután - rövid utazást követően - Szendrőn meglátogattuk a műemlék református templomot, az iskolatörténeti kiállítást, majd a kékfestő házat, ez utóbbiban érdekes tájékoztatást kaphattunk a kékfestés hagyományos módszereiről, munkafázisairól.

Másnap - a derenki búcsú miatt a tervezettől némileg megváltoztatott úton - Szögliget határától indulva az elkeserítő állapotban lévő Szabó-pallag vadászházat érintve jutottunk a Vecsembükki zsombolyhoz. A napi túrát Tornanádaskán fejeztük be. A napi fáradtság levezetésére vacsora után tűz mellett énekelgetve töltöttük el az időt.

Harmadnap az aggteleki cseppkőbarlangban egy középtúrán jártunk. A barlang hűvöse után egy alapos felhőszakadásban volt részünk, mindannyian bőrig áztunk. A következő állomásunk a bélapátfalvi apátság csodálatos épülete volt, majd az egri Szépasszonyvölgyben borozgatással fejeztük be ezt a három napot.

Vigyor      Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor     Vigyor2011. augusztus 6-13.     8 nap Szlovákiában

Zsgyár, Magas Tátra, Bártfa, Hervartó, Wieliczka sóbánya, Krakkó, Poprádi tó, Hincó tó, Szimbolikus temető, Nedec vára, Háromkorona, Dunajeci tutajozás, Pribilyna

2011. október 8-15.     8 nap Erdélyben

Székelyvarság és környéke, Hargita, Parajd, Kisbacon, Gyilkos tó, Békás szoros

a túrát Versényi Péter barátom szervezte

Oldal: 2011. évi túrák
Csupabé - © 2008 - 2024 - csupabe.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.